Leading Inclusion in a Secondary School

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 687 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Leading Inclusion in a Secondary School koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
687 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This is a practical guide to one of the most challenging and rewarding roles in a secondary setting. It highlights the key responsibilities and offers practical advice on how to lead groups of staff, embed an ethos and most importantly be the advocate for all the children in the school.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mark Allen

Zobrazit všechny knihy autora Mark Allen
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.