Léčivá moc smíchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčivá moc smíchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá moc smíchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Léčivá moc smíchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá moc smíchu koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá moc smíchu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá moc smíchu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá moc smíchu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oblíbená kniha od lékaře, který se věnuje józe a smíchu, MUDr. Karla Nešpora, je praktická, čtivá a srozumitelná. Pro svoji oblibu vychází již v 6. vydání. Najdete v ní mimo jiné více než 50 způsobů, jak prozářit a proteplit svůj život smíchem, i když právě nesvítí slunce a nemáte to lehké.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčivá moc smíchu je 212 Kč

Výběr knih autora Karel Nešpor

Zobrazit všechny knihy autora Karel Nešpor
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.