Ledové království: Arendellská dobrodružství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ledové království: Arendellská dobrodružství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ledové království: Arendellská dobrodružství koupíte na Albatros
Albatros
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ledové království: Arendellská dobrodružství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ledové království: Arendellská dobrodružství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Ledové království: Arendellská dobrodružství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komiksy z Arendelle! Vydejte se do světa nevídaných dobrodružství se svými oblíbenými hrdiny z Ledového království. Společně s Annou, Elsou, Olafem, Kristoffem a Svenem zažijete vzrušující sobí závody, vyrazíte poznávat krásu arendellských hor, nemine vás náročný týden plný královských…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ledové království: Arendellská dobrodružství je 122 Kč

Výběr knih autora Simon Furman

Zobrazit všechny knihy autora Simon Furman
Výběr knih vydavatele Egmont

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.