Leeva at Last

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Leeva at Last koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Leeva at Last koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leeva at Last koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leeva at Last koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leeva at Last koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leeva at Last koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leeva at Last koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Leeva at Last koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
600 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A hilarious and heart-warming new adventure from Sara Pennypacker, the best-selling author of Pax, with illustrations by Caldecott Medal-winner Matthew Cordell Leeva Thornblossom loves to learn: her local newspaper teaches her a new word every day, and soap operas show her the many shades of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Leeva at Last je 268 Kč

Výběr knih autora Sara Pennypacker

Zobrazit všechny knihy autora Sara Pennypacker
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.