Les nemlčí - Jak spolu houby, rostliny a zvířata komunikují

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 102 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Les nemlčí - Jak spolu houby, rostliny a zvířata komunikují koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
102 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les nemlčí - Jak spolu houby, rostliny a zvířata komunikují koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les nemlčí - Jak spolu houby, rostliny a zvířata komunikují koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les nemlčí - Jak spolu houby, rostliny a zvířata komunikují koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
97 Kč
Není skladem

Les nemlčí - Jak spolu houby, rostliny a zvířata komunikují koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
106 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak si lišky a jedle dávají dobrou noc Věděli jste, že houby dokážou klást léčky? Nebo že ryby lžou? Nejen my lidé máme sklony k přehánění a nepravdám. Zvířata jsou mnohem nápaditější, jedná-li se například o to, jak získat partnera či partnerku. Etoložka Madlen Ziegeová nás zve do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Les nemlčí - Jak spolu houby, rostliny a zvířata komunikují je 155 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.