Lesnický a dřevařský slovník německo - český a česko - německý

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Lesnický a dřevařský slovník německo - český a česko - německý aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Lesnický a dřevařský slovník německo - český a česko - německý; Autor: Adolf Schlaghamerský, kolektiv; Slovník obsahuje v každé části cca 13 000 hesel. Ve slovníku jsou obsaženy vybrané termíny ze všech oblastí lesního hospodářství a dřevařského průmyslu, myslivosti, ochrany přírody a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů kolektiv , Adolf Schlaghamerský

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv, Adolf Schlaghamerský
Výběr knih vydavatele Lesnická práce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lesnická práce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.