Let´s baROCK!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 571 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Let´s baROCK! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
571 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Let´s baROCK! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Let´s baROCK! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Let´s baROCK! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
530 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Let's baROCK! je zábavnou alternativou k akademickým encyklopediím dějin barokního divadla. Publikace je založena na stejném principu jako celá tvorba Geisslerů: propojuje hravě staré s novým tak, aby to čtenáře bavilo. Kniha upozorní na klíčové osobnosti, teatrologické i společenské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Let´s baROCK! je 589 Kč

Výběr knih autora René Nekuda

Zobrazit všechny knihy autora René Nekuda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.