Létáme, jedeme, plujeme - leporelo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 110 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Létáme, jedeme, plujeme - leporelo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Létáme, jedeme, plujeme - leporelo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Ideální první knížka pro vaše nejmenší. Velká je tak akorát do dětských ručiček, má oblé hrany a díky pevným stránkám vydrží i méně šetrné zacházení. Obsahuje obrázky různých dopravních prostředků společně s krátkými rýmy. Děti v tomto věku již dokáží pojmenovat obrázek a spojovat dohromady…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Létáme, jedeme, plujeme - leporelo je 110 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.