Letní slunovrat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Letní slunovrat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letní slunovrat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letní slunovrat koupíte na Albatros
Albatros
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letní slunovrat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letní slunovrat koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letní slunovrat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejkratší noc v roce může být ta poslední Mladý pár najde v zapadlé jihočeské vesnici nový domov. Zdánlivou idylu však Kamile a Filipovi po letním slunovratu naruší vražda. Souvisí s neštěstím, ke kterému v místech opředených legendami o tajemných rituálech došlo před mnoha lety? Skrývají se ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Letní slunovrat je 379 Kč

Výběr knih autora Michaela Klevisová

Zobrazit všechny knihy autora Michaela Klevisová
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.