Leverage in Death: An Eve Dallas thriller (Book 47)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Leverage in Death: An Eve Dallas thriller (Book 47) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leverage in Death: An Eve Dallas thriller (Book 47) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Leverage in Death: An Eve Dallas thriller (Book 47) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Krátký popis
What would you do to protect your family? When Paul Rogan sets off a bomb at his office, killing eleven people, no one can understand why. He was a loving husband and father, with everything to live for. Then his wife and daughter are found chained up in the family home, and everything becomes…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Leverage in Death: An Eve Dallas thriller (Book 47) je 222 Kč

Výběr knih autora J.D. Robb

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Robb
Výběr knih vydavatele Piatkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.