Lewis Hamilton

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lewis Hamilton koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lewis Hamilton koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Lewis Hamilton koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lewis Hamilton koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this book from the critically acclaimed, multimillion-copy bestselling Little People, BIG DREAMS series, discover the incredible life of Lewis Hamilton, Formula One champion. Little Lewis's childhood was filled with cars, motorcycles and watching Formula One with his dad. On his fifth…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lewis Hamilton je 268 Kč

Výběr knih autora Maria Isabel Sánchez Vegara

Zobrazit všechny knihy autora Maria Isabel Sánchez Vegara
Výběr knih vydavatele Frances Lincoln

Zobrazit všechny knihy vydavatele Frances Lincoln
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.