Lexikon symbolů vodosportovních klubů a svazů v českých zemích 3. část

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lexikon symbolů vodosportovních klubů a svazů v českých zemích 3. část koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lexikon symbolů vodosportovních klubů a svazů v českých zemích 3. část koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lexikon symbolů vodosportovních klubů a svazů v českých zemích 3. část koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lexikon symbolů vodosportovních klubů a svazů v českých zemích 3. část koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lexikon symbolů vodosportovních klubů a svazů v českých zemích 3. část koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
29 Kč
Není skladem

Krátký popis
Provozování vodních sportů v Čechách, na Moravě a Slezsku je tradičně spjato s vyvěšováním vlajek. Sportovní spolky, a to především ty, které pěstovaly vodní sporty, spolkové vlajky užívaly k výzdobě svých loděnic, při závodech i při jiných příležitostech. K rozkvětu spolkové činnosti přispěl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lexikon symbolů vodosportovních klubů a svazů v českých zemích 3. část je 133 Kč

Výběr knih autora Aleš Brožek

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Brožek
Výběr knih vydavatele Mare-Czech

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mare-Czech
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.