Libero - Psychedelická groteska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Libero - Psychedelická groteska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Libero - Psychedelická groteska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Libero - Psychedelická groteska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Libero - Psychedelická groteska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Libero - Psychedelická groteska koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Libero - Psychedelická groteska koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
Podnětem ke vzniku této knihy, která dalece přesahuje obvyklé pojetí katalogu, byla výstava v Liberci v roce 2024 kurátorovaná Luďkem Lukuvkou. Z iniciačního setkání vznikla nakonec odvážná přehlídka malby, kresby a osobité animace, namísto plánované typografie. František Štorm (*1966) patří k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Libero - Psychedelická groteska je 383 Kč

Výběr knih autora František Štorm

Zobrazit všechny knihy autora František Štorm
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.