Leze, leze po železe - Lidové hádanky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Leze, leze po železe - Lidové hádanky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leze, leze po železe - Lidové hádanky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Hádanky jsou u dětí velmi oblíbené. Pobaví je a zároveň podnítí přemýšlet, rozvinou jejich představivost i logické myšlení. Odpovědi najdou ve veselých obrázcích, jejich správnost si ověří v závorce pod hádankou.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Leze, leze po železe - Lidové hádanky je 195 Kč

Výběr knih autora Ivana Vítová

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Vítová
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.