Lidské tělo v kostce, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lidské tělo v kostce, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Ohromující fotografie a 3D ilustrace doprovázené přehledným informativním textem umožňují poznat a pochopit mnohá tajemství lidského těla – od jeho fungování přes procesy, které se odehrávají pod naší kůží či v jednotlivých orgánech, od život zachraňujících reflexů po buňky, které svádějí…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.