Lidské tělo v pohybu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lidské tělo v pohybu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lidské tělo v pohybu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidské tělo v pohybu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
594 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidské tělo v pohybu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidské tělo v pohybu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidské tělo v pohybu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vydej se na velkolepou a fascinující výpravu do lidského těla v této knize plné propracovaných ilustrací a důmyslných pohyblivých prvků. Jak dokážeme chodit? Díky čemu přemýšlíme, dýcháme a jíme? Jak se naše tělo dokáže bránit nemocem, jak roste a vyvíjí se? Díky propracovaným ilustracím a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lidské tělo v pohybu je 556 Kč

Výběr knih autora David Hawcock

Zobrazit všechny knihy autora David Hawcock
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.