Lie-Ability

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 937 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lie-Ability koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
937 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
For leaders and companies, business success depends on the ability to build trust. Trusted brands succeed and sustain. Or so we used to think. Lie-Ability is about the corruption of truth, the loss of trust and the death of transparency. And, perhaps more importantly, what can be done about it.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Alan Watkins , Simon Jones

Zobrazit všechny knihy autora Alan Watkins, Simon Jones
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.