Life Doesn't Frighten Me (Twenty-fifth Anniversary Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Life Doesn't Frighten Me (Twenty-fifth Anniversary Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Life Doesn't Frighten Me (Twenty-fifth Anniversary Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem

Krátký popis
The glorious picture book Life Doesn’t Frighten Me features the work of two legendary artists—poet Maya Angelou and artist Jean Michel Basquiat—“a powerful exploration of emotion and its expression through the careful blend of words and art” (School Library Journal). Dr. Maya Angelou’s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Life Doesn't Frighten Me (Twenty-fifth Anniversary Edition) je 430 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Maya Angelou, Sara Jane Boyers, Jean-Michel Basquiat
Výběr knih vydavatele Abrams Books for young Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Abrams Books for young Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.