Life - Second Edition A2.2/B1.1: Pre-Intermediate - Student's Book + App

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 744 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Life - Second Edition A2.2/B1.1: Pre-Intermediate - Student's Book + App koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
744 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Life - Second Edition A2.2/B1.1: Pre-Intermediate - Student's Book + App koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
693 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Cornelsen Verlag.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Life - Second Edition A2.2/B1.1: Pre-Intermediate - Student's Book + App je 718 Kč

Výběr knih autora Paul Dummett

Zobrazit všechny knihy autora Paul Dummett
Výběr knih vydavatele Cengage Learning, Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cengage Learning, Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.