Lift-the-Flap Looking After Our Planet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lift-the-Flap Looking After Our Planet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lift-the-Flap Looking After Our Planet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Looking after our planet is an inspiring flap book, exploring the problems facing our planet today and what we can do about them. It sets out why conditions on Earth are just right for life, how our modern lives are putting the planet at risk and what we can all do to work towards a greener…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lift-the-Flap Looking After Our Planet je 289 Kč

Výběr knih autora Katie Daynes

Zobrazit všechny knihy autora Katie Daynes
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.