Lift-the-flap Questions and Answers about Jobs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lift-the-flap Questions and Answers about Jobs koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lift-the-flap Questions and Answers about Jobs koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lift-the-flap Questions and Answers about Jobs koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lift-the-flap Questions and Answers about Jobs

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lift-the-flap Questions and Answers about Jobs je 284 Kč

Výběr knih autora Lara Bryan

Zobrazit všechny knihy autora Lara Bryan
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.