Lisboeta : Recipes from Portugal's City of Light

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 886 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lisboeta : Recipes from Portugal's City of Light koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lisboeta : Recipes from Portugal's City of Light koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
610 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Lisboeta : Recipes from Portugal's City of Light koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
712 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Národní kuchyně od společnosti Bloomsbury.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lisboeta : Recipes from Portugal's City of Light je 736 Kč

Výběr knih vydavatele Bloomsbury (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.