Listos! 2 Rojo Pupils Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 945 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Listos! 2 Rojo Pupils Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
945 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This text provides an approach to Spanish for Key Stage 3 pupils, using two-page units with grammar explanations, end-of-chapter checklists and revision tests. This Rojo pupil book is for Higher students and is parallel in content to the Foundation (Verde) book.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Libby Mitchell , Kolkowska Ana

Zobrazit všechny knihy autora Libby Mitchell, Kolkowska Ana
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.