Literature in the Age of Lingua Franca English

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Literature in the Age of Lingua Franca English koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 156 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The English language is now a lingua franca spoken by about two billion people. This insightful study considers how a ''bridge language'' affects world literature by analysing what it is, how it works, what are its themes, what it means for canons, and how it is mediated.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Justin Quinn

Zobrazit všechny knihy autora Justin Quinn
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.