Little Dinosaurs, Big Questions

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Dinosaurs, Big Questions koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little Dinosaurs, Big Questions koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Meet Diplo - the Jurassic kingdom''s best-loved therapist - on his second adventure. This time, tackle some of life''s biggest questions with Diplo and his 10 dinosaur friends as they understand more about complex questions, including:- Does it hurt the grass when I chomp it?- Is it ever good…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little Dinosaurs, Big Questions je 409 Kč

Výběr knih autora Swapna Haddow

Zobrazit všechny knihy autora Swapna Haddow
Výběr knih vydavatele Magic Cat Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Magic Cat Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.