Little First Stickers Pets

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little First Stickers Pets koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little First Stickers Pets koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fill a park with all kinds of dogs, add toys and tunnels to a hamster home, fill a field with farm animals and much more in this adorable sticker book. With over 250 reusable stickers of dogs, cats, guinea pigs and lots of other pets to add to the pages, plus a fold-out back cover to store…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little First Stickers Pets je 160 Kč

Výběr knih autora Hannah (EDITOR) Watson

Zobrazit všechny knihy autora Hannah (EDITOR) Watson
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.