Little First Stickers: Seashore

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little First Stickers: Seashore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Little First Stickers: Seashore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little First Stickers: Seashore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Není skladem

Little First Stickers: Seashore koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Usborne.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little First Stickers: Seashore je 178 Kč

Výběr knih autora Jessica Greenwell

Zobrazit všechny knihy autora Jessica Greenwell
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.