Littlest Yak: The New Arrival

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Littlest Yak: The New Arrival koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This irresistible follow-up to the bestselling, award-winning The Littlest Yak celebrates new siblings and the way that a heart can grow to fit even more love inside!

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lu Fraser

Zobrazit všechny knihy autora Lu Fraser
Výběr knih vydavatele Simon a Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon a Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.