Living the Brand

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Living the Brand koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
516 Kč
Není skladem

Krátký popis
Living the Brand is a practical book which shows how organizations can empower and enthuse employees to create 'brand champions'. This approach can enhance employee commitment, improve service standards and focus efforts to deliver business goals.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Kogan Page

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kogan Page
Naše tipy


Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378)
Čtvrtý díl románové fresky začíná návratem Karla jako korunovaného římského císaře z Itálie domů. Je pánem podstatné části křesťanského světa a zasahuje do záležitostí církve i jiných panovníků. Dokáže urovnat vleklé spory, jiné ale svou politikou vyvolává. To samozřejmě znamená politické ústupky spojencům a také spoustu peněz. Jeho obrovská říše zatím dokáže tyto náklady nést. Představa jednotného světa ho podnítí ke druhé římské jízdě ve snaze vytrhnout papežství z avignonského zajetí. Události v říši i sňatková politika mu přinášejí další územní zisky, Karel se však více se upíná ke svému nedospělému synu Václavovi a snaží se mu pomoci k zisku římské královské koruny. Jenže stárnoucí a občas trochu nostalgický Karel už nemá sílu, aby udržel křesťanský svět v té podobě, jak si ho představuje. Nastupují první příznaky krize, které se již Karel nedožije…