Loki a Freyin náhrdelník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Loki a Freyin náhrdelník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loki a Freyin náhrdelník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loki a Freyin náhrdelník koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loki a Freyin náhrdelník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loki a Freyin náhrdelník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loki a Freyin náhrdelník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo by odolal záři Brísingamenu? Krásné bohyni Freyi učaruje jedinečný šperk, který obsahuje krásu hvězd na obloze ukutý trpaslíky. Freya ho touží získat za každou cenu, a proto využívá svých svůdnických schopností, aby jí ho trpaslíci dali. Když to zjistí Ódin, který po krásné bohyni touží od…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Loki a Freyin náhrdelník je 252 Kč

Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.