Lolita

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lolita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Lolita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lolita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Lolita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem

Lolita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
518 Kč
Není skladem

Krátký popis
Príbeh ničivej lásky mladého dievčaťa a zrelého muža. Román Lolita začal Nabokov písať roku 1939 v Paríži a dokončil ho v oregonskom Ashlande na jar roku 1954. Jeho vydanie spôsobilo v prudérnych Spojených štátoch škandál, jeho šírenie bolo zakazované, rovnako ako obe filmové spracovania (1961…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lolita je 369 Kč

Výběr knih autora Vladimir Nabokov

Zobrazit všechny knihy autora Vladimir Nabokov
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.