London

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

London koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

London koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
816 Kč
Není skladem

Krátký popis
Describes London from the time of the Druids to the beginning of the twenty-first century, noting magnificence in both epochs. This title includes chapters on the history of silence and the history of light, the history of childhood and the history of suicide, the history of Cockney speech and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy London je 703 Kč

Výběr knih autora Peter Ackroyd

Zobrazit všechny knihy autora Peter Ackroyd
Výběr knih vydavatele Vintage

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.