Lone Wolf 5: Stín na písku (gamebook), 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lone Wolf 5: Stín na písku (gamebook), 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lone Wolf 5: Stín na písku (gamebook), 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lone Wolf 5: Stín na písku (gamebook), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lone Wolf 5: Stín na písku (gamebook), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ve Stínu na písku, páté knize série Lone Wolf, budeš pronásledován zlověstným nepřítelem, který je odhodlán tě zabít za každou cenu. V tomto gamebooku se každý čtenář stává hrdinou a sám rozhoduje o průběhu napínavého příběhu. Každou epizodu lze hrát samostatně, nebo je lze zkombinovat a získat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lone Wolf 5: Stín na písku (gamebook), 1. vydání je 435 Kč

Výběr knih autora Joe Dever

Zobrazit všechny knihy autora Joe Dever
Výběr knih vydavatele Mytágo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mytágo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.