Lonely Planet Best Day Walks Italy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Best Day Walks Italy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Best Day Walks Italy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Stretch your legs away from the city with Lonely Planet's Best Day Walks Italy and enjoy 60 accessible trails with maps and directions that range from a few hours to a full day adventure. Savour bird's-eye views of the Amalfi Coast, gaze over glaciers and braided river valleys, wander past…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Best Day Walks Italy je 491 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Brendan Sainsbury, Gregor Clark, Lonely Planet
Výběr knih vydavatele Lonely Planet Global Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet Global Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.