Cancun, Cozumel & the Yucatan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cancun, Cozumel & the Yucatan koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cancun, Cozumel & the Yucatan koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cancun, Cozumel & the Yucatan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
461 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Průvodci Amerikou od společnosti Lonely Planet.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cancun, Cozumel & the Yucatan je 444 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Louis St Regis, Ray Bartlett, Ashley Harrell
Výběr knih vydavatele Lonely Planet Global Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet Global Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.