Lonely Planet Hong Kong

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Hong Kong koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Hong Kong koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lonely Planet Hong Kong koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lonely Planet''s local travel experts reveal all you need to know to plan the trip of a lifetime to Hong Kong.Discover Hong Kong''s most popular experiences and best kept secrets - neighbourhood by neighbourhood - from soaring over Lantau in a cable car to the Po Lin Monastery; to hitting up…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Hong Kong je 464 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet, Thomas O'Malley, Orlando Crowcroft, Angela Hui
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.