Lonely Planet Mandarin Phrasebook a Dictionary

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Mandarin Phrasebook a Dictionary koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Mandarin Phrasebook a Dictionary koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely PlanetÂ’s Mandarin Phrasebook a Dictionary is your handy passport to culturally enriching travels with the most relevant and useful Indian phrases and vocabulary for all your travel needs. Order authentic street food, chat over a game of mah jong and bargain at the market; all with your…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Mandarin Phrasebook a Dictionary je 172 Kč

Výběr knih autora Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.