Lonely Planet Miami & the Keys

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Miami & the Keys koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Miami & the Keys koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely Planet's local travel experts reveal all you need to know to plan a multi-week adventure to Miami & the Keys. Relax on sizzling beaches, marvel at contemporary art, feast on world-famous crab claws, with our classic travel guide that's packed with comprehensive itineraries, maps and…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet, Terry Ward, Michael Wardian, Jesse Scott
Výběr knih vydavatele Lonely Planet Global Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet Global Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.