Lonely Planet Pocket Budapest

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 226 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Pocket Budapest koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lonely Planet Pocket Budapest koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Není skladem

Lonely Planet Pocket Budapest koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Budapest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
240 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely Planet's Pocket Budapest is your guide to the city's best experiences and local life - neighbourhood by neighbourhood. Indulge at the Gellert Baths, go back in time on Castle Hill and relax in a ruin bar; all with your trusted travel companion. Uncover the best of Budapest and make the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Pocket Budapest je 280 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Marc Di Duca, Lonely Planet, Steve Fallon
Výběr knih vydavatele Lonely Planet Global Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet Global Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.