Lonely Planet Pocket Edinburgh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Pocket Edinburgh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lonely Planet Pocket Edinburgh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Není skladem

Lonely Planet Pocket Edinburgh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Edinburgh koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely Planet's Pocket Edinburgh is your passport to the most relevant, up-to-date advice on what to see and skip, and what discoveries await you. City-watch from Edinburgh Castle, tour tiny laneways, and visit the Royal Yacht Britannia; all with your trusted travel companion. Get to the heart…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Pocket Edinburgh je 296 Kč

Výběr knih autorů Neil Wilson , Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy autora Neil Wilson, Lonely Planet
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.