Lonely Planet Southeast Asia on a shoestring

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 532 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Southeast Asia on a shoestring koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Southeast Asia on a shoestring koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
436 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lonely Planet's Southeast Asia on a Shoestring offers the most up-to-date advice on what to see and skip, and how to optimise your budget for an extended continental trip. Watch the sun rise over the temples of Angkor; learn to cook in buzzing Hoi An; and kayak around the turquoise waters of Si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Southeast Asia on a shoestring je 484 Kč


Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.