Lonely Planet World's Best Street Food mini

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet World's Best Street Food mini koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Discover 100 of the world's best street food recipes. From taco carts and noodle stalls to hawker markets and gelaterias, it's on the street that you'll find the heart of a cuisine and its culture. With these 100 authentic recipes, Lonely Planet delivers the planet's freshest, tastiest street…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Food

Zobrazit všechny knihy autora Food
Výběr knih vydavatele Lonely Planet Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.