Long-Lost Secret Diary of the World's Worst Engineers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Long-Lost Secret Diary of the World's Worst Engineers koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Long-Lost Secret Diary of the World's Worst Engineers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Long-Lost Secret Diary of the WorldÂ’s Worst Engineers is an hilarious fictional diary putting us in the shoes of two young Algerian apprentice engineers in 19th century Paris as they help Gustave Eiffel to build the Statue of Liberty and Eiffel Tower.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Long-Lost Secret Diary of the World's Worst Engineers je 218 Kč

Výběr knih autora Tim Collins

Zobrazit všechny knihy autora Tim Collins
Výběr knih vydavatele Bonnier Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.