Look Again

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Look Again koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Look Again koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Look Again koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Look Again koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Look Again koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Look Again koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Look Again koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
For fans of Thinking, Fast and Slow and The Power of Habit, a groundbreaking new study of how disrupting our well-worn routines, both good and bad, can rejuvenate our days and reset our brains to allow us to live happier and more fulfilling lives.Have you ever noticed that what is thrilling on…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Look Again je 418 Kč

Výběr knih autorů Tali Sharot , Cass R. Sunstein

Zobrazit všechny knihy autora Tali Sharot, Cass R. Sunstein
Výběr knih vydavatele The Bridge Street

Zobrazit všechny knihy vydavatele The Bridge Street
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.