Lost City of the Incas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lost City of the Incas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lost City of the Incas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Není skladem

Krátký popis
First published in the 1950s, this is a classic account of the discovery in 1911 of the lost city of Machu Picchu.In 1911 Hiram Bingham, a pre-historian with a love of exotic destinations, set out to Peru in search of the legendary city of Vilcabamba, capital city of the last Inca ruler, Manco…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lost City of the Incas je 350 Kč

Výběr knih autorů Hugh Thomson , Hiram Bingham

Zobrazit všechny knihy autora Hugh Thomson, Hiram Bingham
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.