Lou Reed

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 426 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lou Reed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lou Reed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Reedův životopis od Anthonyho DeCurtise vznikal až po Reedově smrti v roce 2013, má tedy oproti starším biografiím jednu velkou výhodu: možnost zachytit celý umělcův život až do smrti. Další nezpochybnitelnou výhodou je autorem přiznané dlouholeté přátelství s Lou Reedem. DeCurtis ve své knize…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lou Reed je 442 Kč

Výběr knih autora Anthony DeCurtis

Zobrazit všechny knihy autora Anthony DeCurtis
Výběr knih vydavatele Hodder and Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder and Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.