Love in a Time of Hate

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Love in a Time of Hate koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Love in a Time of Hate koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Love in a Time of Hate koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
588 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Love in a Time of Hate koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem

Love in a Time of Hate koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Strikingly original, utterly absorbing'' Julia Boyd, author of Travellers in the Third ReichA Financial Times ''Book to Read in 2023''1930s Europe - as the Roaring Twenties wind down and the world rumbles towards war, the great minds of the time have other concerns. Jean-Paul Sartre waits…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Love in a Time of Hate je 399 Kč

Výběr knih autora Florian Illies

Zobrazit všechny knihy autora Florian Illies
Výběr knih vydavatele Profile Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profile Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.