Love, Pamela

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Love, Pamela koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Love, Pamela koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
573 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Love, Pamela koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Není skladem

Krátký popis
ACTRESS. ICON. ACTIVIST.Her story, in her voice, for the first time. In this honest, layered and unforgettable book that alternates between storytelling and her own poetry, Pamela Anderson breaks the mould of the celebrity memoir while taking back the tale that has been crafted about her. Her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Love, Pamela je 398 Kč

Výběr knih autora Pamela Anderson

Zobrazit všechny knihy autora Pamela Anderson
Výběr knih vydavatele Headline Book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Headline Book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.