Lovec mafiánů - Příběh jednoho policajta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovec mafiánů - Příběh jednoho policajta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lovec mafiánů - Příběh jednoho policajta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
Syrově autentický příběh „lovce mafiánů“, místy úsměvný, místy drsný, když bojoval s těmi nejtěžšími kalibry pražského podsvětí. Žádná ředěná polívčička, ale pěkně silný vývar okořeněný pikantními poznatky napsaný skutečným policistou - operativcem, který stál tváří v tvář nejen Mrázkovi a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovec mafiánů - Příběh jednoho policajta je 297 Kč

Výběr knih autora Tichý Karel

Zobrazit všechny knihy autora Tichý Karel
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.