Lovení perel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 171 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovení perel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lovení perel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovení perel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Lovení perel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovení perel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovení perel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovení perel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
182 Kč
Není skladem

Krátký popis

Hannah Arendtová publikovala v roce 1968 esej s jednoduchým názvem Walter Benjamin (1892-1940). Téhož roku uveřejnila i jeho anglickou verzi jako předmluvu k prvnímu anglickému vydání Benjaminových vybraných spisů, které neslo název Illuminations a o něž se sama výrazně zasloužila. Soubor s…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovení perel je 195 Kč

Výběr knih autora Hannah Arendt

Zobrazit všechny knihy autora Hannah Arendt
Výběr knih vydavatele Herrmann & synové

Zobrazit všechny knihy vydavatele Herrmann & synové
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.